امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

دنیای این روزای من

دوست ، رفیق ، همراهت مبارک پسر!

1393/6/15 17:57
653 بازدید
اشتراک گذاری

چیزی که میخوام الان برات تعریف کنم چندتا تا معنی مختلف داره امیر علی من. پس مردونه رو به روم بشین تا بهت بگم:

آدمها تو زندگیشون به همراه احتیاج دارند. به هم صحبت. کوچکتر که باشی - مثل حالا- به همبازی احتیاج داری. به اینکه سر یک ماشین مک کویین با همبازی ات دعوا کنی و از گریه و شکست در پس گرفتن ماشینت دنیا برایت به آخر برسه و دو دقیقه بعد بخندی. حالا اگر این همبازی هم خونت باشه ، میشه روش برای تمام عمر حساب کنی. مثل بابا که برای تمام عمر کوهت هست و پشتت. مثل مامان که برای تمام عمرش ، عمرش هستی و جونش.

اول اینکه وقتی این موجود کوچولو دنیا بیاد تو نزدیک سه ساله ات هست و هنوز معنی اون تو دنیا برات بی معنیه

دوم اینکه وقتی یک هفته بگذره تو احتمالن کمی حسودی کنی و اون بدترین معنی دنیا رو برات بده

سوم اینکه وقتی اون دو سالش بشه تو تازه میفهمی وقتی تو پذیرایی 40 متری خونه میخوای توپت رو شوت کنی ، چه خوبه که یکی هم قد و هیکل خودت رو به روت ایستاده و جواب شوتت رو با هیجان و خنده میده.

چهارم اینکه وقتی بری مدرسه میبینی تو مسیر مدرسه و زنگهای تفریح و ...

پنجم اینکه توی یک کتاب خوندم رابطه پدر و مادر هرچقدر هم سعی کنند برای فرزندشون رفیق و همبازی باشند ، باز با فرزندان یک رابطه طولی و توام با اقتدار دارند. در حالیکه فرزندان به یک رابطه عرضی و برابر مثل خواهر و برادری که نزدیک به سن خودشون باشه احتیاج دارن.

ششم اینکه...

هزارم اینکه پسرم تولد "برادرت" پیشاپیش مبارک. من به معناهای خوب این تولد فکر میکنم و میدونم تو ارشد منی و حامی اون و دوست اون. پس از همین اول برای برادرت رفیق باش مامی جون ، رفیق!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بهار مامی غزل
8 آذر 93 14:27
سلام وحیده جون شرمنده که خیلی مزاحمت میشم من هرچی توی نت سرچ می کنم ادرس سایت good home رو نمی یابم حتی هرچی سرچ می کنم این مدل ظرفها نیست که نیست ممنون میشم اگه لینکی از این ظرفها داری برام بزاری مراقب خودت و فرشته های نازت باش بوسس
مامان مهدی کوچولو
9 آذر 93 21:57
عزیزم مبارک باشه انشااله خوش قدم باشه
مامان شازده کوچولو
پاسخ
lممنون عزیزم