امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

دنیای این روزای من

شاعر جان!

1393/9/29 18:37
724 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به طور اتفاقی فهمیدم تو از خودت شعر میگی و میخونی. داشتی با ماشینهات بازی میکردی و آواز میخوندی:

راننده ، راننده

من رو ننداز تو چاله

فرمون رو محکم بگیر

چاله خطرناکه

چاله تصادف داره

 

بهت گفتم این شعر رو مریم جون تو مهد بهت یاد داده؟

گفتی نه.

گفتم پس از کجا یاد گرفتی؟

گفتی از خودم!

ازونجایی که قافیه و ردیف و وزن شعر خیلی میزون نیست حدس زدم واقعن باید مال خودت باشه. چند ساعت بعد ازت خواستم دوباره شعر راننده ، راننده رو بخونی. گفتی یادم نیست! در صورتیکه شعرهای مهد یا مامان جون رو همیشه وقتی ازت میخوام تکرار کنی با هیجان بیشتری تکرار میکنی.

نمیدونم اتفاقی بود یا نه اما میخوام روت زوم کنم و ببینم این اتفاق تکرار میشه شاعر جان یا نه.

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان مبینا
29 آذر 93 18:45
ماشالله به امیر علی جونی معلومه که یه پا شاعره واسه خودش بوووووووووووووووووووووووووس
مامان شازده کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
نارگون
29 آذر 93 18:50
خدا این شاعر کوچولو رو به شما ببخشه
مامانی رادین
29 آذر 93 19:42
یلدا تون مبارک؛ممنون میشیم به ما رای بدین کد 43 به شماره 1000891010 هر چی رای بیشتر بهتر خاله جون بهم رای میدی بیا عکسمو ببین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مهدی کوچولو
29 آذر 93 20:48
افرین به تو گل پسر که شعر به این قشنگی گفتی
مامان شازده کوچولو
پاسخ
ممنون مامان مهدی کوچولو