امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

دنیای این روزای من

بهداشت، واکسن ، وررود به سه ماهگی

1391/5/16 20:15
514 بازدید
اشتراک گذاری

 

وزن نخودم در پایان دو ماهگی:

6200

قد: 62

دیروز رفتیم بهداشت. من و تو و بابایی و مامان مامانی. قدت خدارو شکر خوب رشد کرده بود اما خانم بهداشت دعوام کرد گفت وزنش کم رشد کرده. به خانم بهداشت گفتم راستش ماه پیش که افزایش وزنش رو دیدم ترسیدم خیلی غول بشه این ماه کمتر دادم. شبها کمتر دادم . دعوام کرد گفت باید شب تا صبح هم هر دو ساعت باید از خواب بیدارت کنم و بدم. بعد مامان روش رو کرد اونور و بابا پاهات رو گرفت و خانم بهداشت جیزززززززززززز...

قبلش قطره استامینفون داده بودم تا کمتر اذیت بشی و تو هم خوابیدی. خونه مامان مامانی بودیم که یهو ساعت 4 عصر با گریه پریدی از خواب. بعد شروع استامینفون هر 4 ساعت و ...شب خونه مامانی بابایی خوابیدیم و اونجا همه اش گریه کردی و بهونه گیری. خوشبختانه تب نکردی اما نشون به اون نشون که تا فردا صبح ساعت 2 ظهر نخوابیدی و نق زدی. از الان برای واکسن 4 ماهگی میترسم:-(

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

درنا(مامان محمدرهام)
22 آبان 91 2:20
چه جالب رهام هم اولین گریه بعد واکسنش ساعت 4 بود حتما این شیطونا باهم قرار داشتن
پشیمون نمیشی- قول میدم
30 تیر 92 15:22
http://www.designer123.blogfa.com/
پشیمون نمیشی- قول میدم
30 تیر 92 15:22
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=22159