امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

دنیای این روزای من

نهنگ اقیانوس های من ، تولدت مبارک!

1393/3/20 17:19
935 بازدید
اشتراک گذاری

15 خرداد امسال هم به دنیا آمدنت در سال نهنگ را باز هم با همین نشانه جشن گرفتیم.

"مثل نهنگ ، بزرگ پهنه اقیانوس ها باش"

این میز و صندلی خوشگل که بصورت سوپرایز با مجلسمون جور شد ، کادوی عزیز جونت بود:

از چند روز قبل شروع کردم به درست کردن این بیسکویت های تم دار ، همراه با مامانی مهربونت.

قالب نهنگ توی بازار نبود و از قابلیت های مهندسی استفاده کردم و رشته ام به دادم رسید :-) پلکسی و لیزر!

باز هم قابلیت های رشته ام و نرم افزار اتوکد! جالبه بدونی از فتوشاپ استفاده نکردم! خب شکلاتهای خوشگلی از کار درومد.

این هم کارتهایی که خودم طراحی و درست کردم برای نوشتن یادگاری. و سوت سوتک برای بچه ها . این قرتی بازی هارو شب قبل از مهمونی با کمک خاله غدا و مید و عمون پنجان و مجید و بیناز و مامانی و بابا مهدی درست کردیم.

میز عصرونه مهمانها:

جزییات:

این دوتا نهنگ فوندانت روی کیکت هنوز توی یخچال یادگاری نگه داشتم:

 

ممنونم از کانی جون برای درست کردن کاپ کیک ها و کیک. بیا باهم برای سلامتی کانی جون دعا کنیم و از خدا بخواهیم انسانهای خوب و مهربونش رو حفظ کنه روی زمین تا زمین غمگین نباشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله غدا
14 شهریور 93 15:37
عجب تولدي بوددد عجب شب به ياد موندني بوددد عزيز دل خاله هميشه پيروز و موفق باشي ي ي مرسي خاله غدا
بهار مامی غزل
22 شهریور 93 4:12
تولد پسر گلمون مبارک باشه البته با تاخیر سه ماهه و شایدم بیشتر..البته فک کنم این پست وبلاگ رو به تازگی گذاشتی اخرین باری که سر زدیم نبود اخه تو چقدر با سلیقه ای دختر از تزیینات تولدش بی نهاییییییت لذت بردم مثل همیشه عالییییییی پسر خوشگلمون می بوسم ممنون مامان غزل ناز . من مثل تو مامان گل ، زرنگ نیستم که پست هام به روز باشه. کمی با تاخیر مینویسمشون خوشحالم کردی سر زدی ، دختر نازمون رو ببوس
فهیمه
17 دی 93 16:23
سلام. وحیده جون تو جز با ذوق ترین آدمایی هستی ک من تا بحال دیدم. خوشبحال امیرعلی با این مامان با سلیقه. خیلی عالی بود
مامان شازده کوچولو
پاسخ
فهیمه جون تو لطف داری. ممنون که به اینجا سر زدی