امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

دنیای این روزای من

19-20-21 ماهگی

1392/12/15 16:30
726 بازدید
اشتراک گذاری

19 ماهگی

شب چله ی امسال مامان یه ذوق دیگه داشت که با همه شب چله ها فرق داشت. لذت انجام دادن کاری برای تو و شاد کردنت و ثبت لحظه ها ، در تمام مناسبتها با من هست. برات تکه دوزی روی لباست کردم که شکل هندونه داشت و با مامانی مهربونت نشستیم تارت انار درست کردیم. رولت شیرینی هندوونه. تزیینات میوه...

بخند مهربونم...

عزیزت هم شب چله کیش بودن و وقتی برگشتن برای تو یه سوغاتی خوشگل آوردن که کلی ذوق کردی.

رابطه تو ودلارام هم خیلی بامزه ست. با زبون فضایی خودت میگی دلارام رو بدین بغل من تا باهاش بازی کنم!

اینم یه عکس از توی دهکده شاندیز که مامان فضاش رو خیلی دوست داره.

                                                                   20 ماهگی و سفر دبی
 

توی بیست ماهگی با خاله غدا و مامانی رفتیم دبی. دلم میخواست به تو هم خوش بگذره و ازت غافل نباشم.

دنیای شما بچه ها خیلی قشنگ تر از ماست. بدون دقت به زبان و نژاد و ... باهم ارتباط میگیرید.

دیدن دنیای زیر آب بیشتر ازونی که فکر میکردم برات جالب بود.

دریا و ساحل رو خیلی دوست نداشتی و از دور نگاه میکردی

یک پارک کودک دیگه:

21 ماهگی - جهش رفتاری

هرچند ماه توی رشد تو یک پرش میبینم. از ماه پیش تا به حال خیلی بزرگ تر شدی. قانون برات گزاشتم که صبح که از خواب بیدار میشی دست و صورتت رو بشوری و وقتی از بیرون میایم خونه در آوردن کفش ها و شستن دست هات وظیفه شخصی خودته.

جوفراست در کتاب "مادر کافی" تاکید میکنه بچه ها مثل شهروندهای ناواردی تو کشور غریبه هستند که ما والدین باید قوانین رو بهشون یاد بدیم. پس لطفن شهروندتون رو به حال خودش رها نکنید!

از بیرون که میای:

دامادی عمو ممد و چندتا عکس از خوش تیپی هات:

یه روز خوب با خاله غدا:

رنگ های اصلی رو میشناسی و اشکال دایره و مثلث رو نشون میدی و میگی. تمام میوه ها - حیوانات - وسایل نقلیه رو میشناسی. در پست بعد سعی میکنم کتابهای خوبی رو که کمکت کردن رو معرفی کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

nira
29 تیر 93 12:45
خیلی قیافه با نمک و دلنشینی داره این امیر علی گل ، خدا نگه دارش باشه ممنون نيرا جون ، سوشيانس گل رو ببوس