امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

دنیای این روزای من

15بهمن تا 15 اسفند- 9 ماهگی

1391/12/15 1:40
738 بازدید
اشتراک گذاری

بوی عید میاد امیرعلی من ، بوی عید. نفس بکش ، تو هم میفهمی مامانی؟

همیشه هدیه دادن رو از هدیه گرفتن بیشتر دوست داشتم. ذوقی که از قبل برای تهیه یک هدیه دارم بی شباهت به ذوقی که امسال برای اومدن عید دارم نیست. همه چی با گذشته فرق کرده. امسال تمام تلاش من برای هدیه دادن هست ، هدیه عشق و لبخند به تو.

چیزهای جدیدی هست تو زندگی که باید بهشون فکر کنیم. من و بابا.

لباس عیدت.

اسکناس های لای قرآن که میخوام هر سال به نامت بنویسم.

عکس هفت سین

.

.

. باید بیشتر فکر کنم مامانی ، مهلت میخوام.

خب بریم عکس های ماهی که گذشت رو ببینیم.

همچنان می ایستی و من منتظر اولین قدم های مستقل توام. قدم های بی مبل ، بی کابینت ، بی تکیه گاه...

کلی عکس از بازیهات در ادامه مطلب

 

دندون درد و مسواک انگشتی از دغدغه های بزرگ 9 ماهگی توست نازنینم.

 

اما بازیهای 9 ماهگی تو:

همچنان بیاتریس میتلر رو مرور میکنیم و تو همچنان علاقه به خوردن و پاره کردن صفحات کتاب داری. خانوم میتلر چه کتابهای خوشمزه ای نوشتی ، از سرلاک برنج که خیلی بهتره!

و همچنان طبق کتاب 140 بازی فکری پیش میریم و من این کتاب رو بیشتر از کتاب میتلر دوست دارم . تو چطور امیر علی؟

مطمینم تو هم همین نظر رو داری وقتی که نخود فرنگی هارو قلپی میزاری دهنت:

و از بازیهای مورد علاقه ات این روزها دراوردن صدای وسیله هاست به هر طریق ممکن:

کوبیدن با قاشق به بشقابها:

و در نهایت مامان این رو برات خرید که گواهی ثبت اختراع یک مخترع ایرانی داشت. با دستات که روش میکوبی صداهای جالبی ازش در میاد:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)